här ska man ta studenten imorn (fredag) och vad händer? jo jag får en satans halsfluss. så man måste käka penicillin i 10 dar.. hoppas bara det släpper någolunda tills imorn, så man kan skippa penicillinet och kröka lite iaf...hoppas det finns någon som känner lite medlidande:(
Det går inte att skippa penicillinet och kröka bort flusset då?
Jag har hört att den magiska gränsen för alkohol VS. sjukdom är 8 öl. Dricker man mindre blir man inte frisk och dricker man mer så förvärrar man sjukdomen. Huruvida detta är vetenskapligt bevisat har jag däremot ingen aning. En annan teori är att man tar "några öl" och enligt min mamma är några = 7. Man kan tycka att det närligande värdet 7 (gentemot 8 ) tyder på att det kanske ligger något i det hela.
Krya på dig!
I teorin är det ingen skillnad mellan teori och praktik, men i praktiken är det det.
hehe du har så rätt så rätt, jag har faktist tänkt de att mår man inte pest imorn bitti så super jag mig redlös redan på champange frukosten =D, det får helt enkelt bära eller brista för man tar fan i mig bara studenten en jäklans gång:)
Vem behöver minnas? Om det är någon gång hela djävla släkten envisas med att ta foton på en så är det just på studenten. Allting finns dokumenterat och i dessa dagar då det är digitalkameror i var och varannan hand så kommer garanterat supandet att bli dokumenterat också. Allting är genomtänkt i minsta detalj.
Nå, hur gick det för dig pontan? Blev du frisk och kry av "champagnefrukosten"?
I teorin är det ingen skillnad mellan teori och praktik, men i praktiken är det det.
Vem behöver minnas? Om det är någon gång hela djävla släkten envisas med att ta foton på en så är det just på studenten. Allting finns dokumenterat och i dessa dagar då det är digitalkameror i var och varannan hand så kommer garanterat supandet att bli dokumenterat också. Allting är genomtänkt i minsta detalj.
Nå, hur gick det för dig pontan? Blev du frisk och kry av "champagnefrukosten"?
hehe jajamensann det gick fin fint=) skumpan på morgonen gjorde så det värsta släppte, sen var det bara köra på.
jaa så nu är man vuxen då antar jag (?). hinner jobba ett halvår sen kommer härliga tider i det militära=)