Forum - Offtopic - Helt j*vla uruselt

pontan_pro
Golf 4 GTI Turbo -99 Ort: Ekerö
Tor 07 jun 2007 12:23 Svara med citat
här ska man ta studenten imorn (fredag) och vad händer? jo jag får en satans halsfluss. så man måste käka penicillin i 10 dar.. hoppas bara det släpper någolunda tills imorn, så man kan skippa penicillinet och kröka lite iaf...hoppas det finns någon som känner lite medlidande:(
golfabjorn
Golf 3 1.8i GT Special -93 Ort: Lund
Tor 07 jun 2007 12:31 Svara med citat
Du har mitt fulla medlidande!

Det går inte att skippa penicillinet och kröka bort flusset då? Pray Think Idea

Jag har hört att den magiska gränsen för alkohol VS. sjukdom är 8 öl. Dricker man mindre blir man inte frisk och dricker man mer så förvärrar man sjukdomen. Huruvida detta är vetenskapligt bevisat har jag däremot ingen aning. En annan teori är att man tar "några öl" och enligt min mamma är några = 7. Man kan tycka att det närligande värdet 7 (gentemot 8 ) tyder på att det kanske ligger något i det hela.
Very Happy

Krya på dig!

I teorin är det ingen skillnad mellan teori och praktik, men i praktiken är det det.
pontan_pro
Tor 07 jun 2007 12:34 Svara med citat
hehe du har så rätt så rätt, jag har faktist tänkt de att mår man inte pest imorn bitti så super jag mig redlös redan på champange frukosten =D, det får helt enkelt bära eller brista för man tar fan i mig bara studenten en jäklans gång:)

it´s not the FART that kills, it´s the SMELL
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö
Tor 07 jun 2007 12:58 Svara med citat
kör på i morgon och börja med pencelin på lördag.

Mit freundlichen Grüssen
Mattias Kristensen
Återupplivad och pånytt född
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo
Fre 08 jun 2007 16:32 Svara med citat
studenten tar man bara 1 gång.
Halsfluss kan man ha flera gånger.

Ha så trevligt!!! Thumbs up Boo hoo!

www.mk1clubschweden.se -klubben som älskar vw mk1
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Sön 10 jun 2007 15:11 Svara med citat
man ska fortfarande inte ta dö på sig själv bara för en, visserligen väldigt bra, anledning till att supa skallen av sig

mk2 vr6
Bobo
Golf 6 R -10 Ort: Uppsala
Fre 15 jun 2007 23:52 Svara med citat
Kan vara kul att minnas sin student också Wink
golfabjorn
Golf 3 1.8i GT Special -93 Ort: Lund
Mån 18 jun 2007 17:39 Svara med citat
Vem behöver minnas? Om det är någon gång hela djävla släkten envisas med att ta foton på en så är det just på studenten. Allting finns dokumenterat och i dessa dagar då det är digitalkameror i var och varannan hand så kommer garanterat supandet att bli dokumenterat också. Allting är genomtänkt i minsta detalj. Wink

Nå, hur gick det för dig pontan? Blev du frisk och kry av "champagnefrukosten"? Regular Smiley

I teorin är det ingen skillnad mellan teori och praktik, men i praktiken är det det.
pontan_pro
Mån 18 jun 2007 17:48 Svara med citat
golfabjorn skrev:
Vem behöver minnas? Om det är någon gång hela djävla släkten envisas med att ta foton på en så är det just på studenten. Allting finns dokumenterat och i dessa dagar då det är digitalkameror i var och varannan hand så kommer garanterat supandet att bli dokumenterat också. Allting är genomtänkt i minsta detalj. Wink

Nå, hur gick det för dig pontan? Blev du frisk och kry av "champagnefrukosten"? Regular Smiley

hehe jajamensann det gick fin fint=) skumpan på morgonen gjorde så det värsta släppte, sen var det bara köra påWink.
jaa så nu är man vuxen då antar jag (?). hinner jobba ett halvår sen kommer härliga tider i det militära=)

it´s not the FART that kills, it´s the SMELL