Mortalis
Golf 4 -00 Ort: Göteborg |
|
jöns
Donator 200
Ingen VW Ort: Hässleholm |
| Mån 28 maj 2007 0:55 |
|
haha, så bra. var hemma hos en dansk och jobbade lite föra sommaren . hade stora krom fälgar på en suv med.
dock var det vw..
men jag sak tänka på detta och ta bilder. kan bli intressatn.
|
|
Bobo
Golf 6 R -10 Ort: Uppsala |
| Mån 28 maj 2007 1:31 |
|
Denna är rätt pimpad
|
|
jöns
Donator 200
| Mån 28 maj 2007 1:33 |
|
| det är en jväla legobil.
|
|
jöns
Donator 200
| Mån 28 maj 2007 2:43 |
|
ser dä ja. hittade en när jag letade brudar. eller jämförbart med brudar.
|
|
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö |
| Mån 28 maj 2007 8:17 |
|
Har ni missat gatebils pimpade.
Senast ändrad Mån 28 maj 2007 11:43, ändrad totalt 1 gång
|
|
Mortalis
| Mån 28 maj 2007 9:57 |
|
| Hahaha herregud, s80 med krom å grejer
|
|
mellowd
Golf 2 gti 16v -87 |
| Mån 28 maj 2007 16:15 |
|
tycker gatebils bmw var grymmare. men xc90'n är ju rätt fet den med.
Men jag är så anti kromfälgar man bara kan bli. Gillar det inte alls.
Det gör sig inte på andra bilar än stora brutala jeepar. Och det är knappt där ens.
Om jag någon gång skaffar kromfälgar. skjut mig hårt.
|
|
Berglund
Moderator Donator 50
Golf 1 ,MK3 VR6, Cab MK1 Ort: Stockholm |
| Mån 28 maj 2007 16:40 |
|
den gula XC90 var med i bilsport
|
|
mellowd
Golf 2 gti 16v -87 |
|
Mortalis
| Mån 28 maj 2007 18:20 |
|
De e ju sån nördig biiiil juuueee, att styla den e patetiskt Gäller fan alla volvo, de ska transportera fru och barnvagn inte mer
|
|
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm |
|
Mortalis
|
Hobby Golfare
Ingen VW Ort: Uppsala |
|
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö |
| Tis 29 maj 2007 8:28 |
|
Finns några snygga S80, s/v40 faktiskt.
Mit freundlichen Grüssen
Mattias Kristensen
Återupplivad och pånytt född
|
|
Kemili
Golf 2 Gti 16v -87 Ort: Ovanåker |
| Tis 29 maj 2007 10:08 |
|
Kan väl inte påstå att gatebils taxi är en barnfamiljs bil längre:P Volvo har många modeller nu som är riktigt fina stylade. Alla bilar kan väl bli tuffa, det enda jag inte förstår är när man stylar för flera tusen och inte lägger en krona på trimm lr väghållning.
Kemili Rejsing
Fuck Lookin Pretty, Go Fast Go Hard!!
|
|
Mortalis
| Tis 29 maj 2007 11:02 |
|
| Volvo har inte en chans mot en Golf, det gäller ju alla deras modeller, deras V8 i S80 har ju inte mer ös än Golf GTi, säger en hel del om hur de sätter upp sina räsers...
|
|
Blasse
Golf 2 Country -90 Ort: Falun |
| Tis 29 maj 2007 11:51 |
|
| Mortalis skrev: | | Volvo har inte en chans mot en Golf, det gäller ju alla deras modeller, deras V8 i S80 har ju inte mer ös än Golf GTi, säger en hel del om hur de sätter upp sina räsers... |
Det är skillnad på en volvo s80 och golf, S80 är en större och mer vräkig bil, jag har svårt att se en 40+ gubbe i en Golf, det jag vill ha sagt är ju att det är två helt olika målgrupper som bilarna talar till.
|
|
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm |
|
Blasse
Golf 2 Country -90 Ort: Falun |
| Tis 29 maj 2007 13:29 |
|
bakvänd evolution
|
|
mellowd
Golf 2 gti 16v -87 |
| Tis 29 maj 2007 15:50 |
|
| Kemili skrev: | | Kan väl inte påstå att gatebils taxi är en barnfamiljs bil längre:P Volvo har många modeller nu som är riktigt fina stylade. Alla bilar kan väl bli tuffa, det enda jag inte förstår är när man stylar för flera tusen och inte lägger en krona på trimm lr väghållning. |
showbilar?
Ska bilen bara stå på mässor är det bortkastade pengar <:
|
|
$nuff3Gull
Donator 25
Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala |
| Tis 29 maj 2007 16:11 |
|
| mellowd skrev: | showbilar?
Ska bilen bara stå på mässor är det bortkastade pengar <: |
Precis
Finns ju några snygga volvos, men inte många.. Min granne har en s40 med realcars front och kjolar, orginal ibak, deras stora fula vinge, HÖNSNÄT i fronten vita sidomarkeringar fram, orangea ibak, sprayburks målade sidolister, fula 17" fälgar, dubbla japsdämpare, massa sponsorloggor, bla STORT sparco märke lodrät vid passagerar sidans a-stolpe.. Han har inte en enda pryl från sparco Låter som fan men går inget
|
|
Hobby Golfare
|
Bobo
Golf 6 R -10 Ort: Uppsala |
|
onk
Golf 3 Ort: Västervik |
| Ons 30 maj 2007 23:09 |
|
| $nuff3Gull skrev: | Precis
Finns ju några snygga volvos, men inte många.. Min granne har en s40 med realcars front och kjolar, orginal ibak, deras stora fula vinge, HÖNSNÄT i fronten vita sidomarkeringar fram, orangea ibak, sprayburks målade sidolister, fula 17" fälgar, dubbla japsdämpare, massa sponsorloggor, bla STORT sparco märke lodrät vid passagerar sidans a-stolpe.. Han har inte en enda pryl från sparco Låter som fan men går inget  |
Snälla. Spy på han från mig.
Fast det värsta är ändå sånna som köper front och bakkjol men inga sidokjolar. Sen åker me skiten olackat i ett halvår för dom inte har råd me riktigt lack...
Va trött man blir av sånt.. Tur man har lite rost och matt lack att vila ögonen på
|
|
onk
| Ons 30 maj 2007 23:15 |
|
Vad gör det om man kommer 5 -10 m efter.. En r32 e ju dyngfet. En volvo är en volvo... Min pappa kör volvo och är jättenöjd med det, behöver ja säga mer
Sen lyssna på den.. Ojojojoj. Ingen töntvissla där inte.
Så ta du din upphottade daf byggd med gamla mitsubishidelar och leta dig in på tpc´s forum ist
|
|
Hobby Golfare
|
onk
| Tor 31 maj 2007 20:55 |
|
Jo jag vet. Alla kids tror ju att gamla slutkörda golfar är snabbast i stan.. Sen att dom knappt kan köra ifrån en s40 1,8i när det väl gäller blundar väl dom flesta för
Skitsamma enligt mig, jag kör dom för stukets skull
|
|
Hobby Golfare
| Tor 31 maj 2007 21:23 |
|
| Jo ja e inte här för o sitta o såga golf. tycker de e en trevligt bil. + att ja o fransmattan håller på o bygger stans fetaste mk1a. Hänger här för o lära mig ett o annat. (ska nån köpa s40 köp inte 1,8i med gdimotorn.)
|
|
jöns
Donator 200
| Fre 01 jun 2007 0:25 |
|
| onk skrev: | Jo jag vet. Alla kids tror ju att gamla slutkörda golfar är snabbast i stan.. Sen att dom knappt kan köra ifrån en s40 1,8i när det väl gäller blundar väl dom flesta för
Skitsamma enligt mig, jag kör dom för stukets skull  |
sant så sant.
tex min VR6 går inte bra om man jämför med andra bilar som görs nu.
men den är snabb nog och är en förbannat trevlig bil. och samma med alla golfar jag kört. dock är de lite trista i orginal. dämpare framförallt.
men de är så fina. dessa golfar. pch många här gör dem riktigt nice.
men det går även att styla en golf skabbig.
|
|