Forum
Galleri
Shop
Bli medlem
Logga in
Sök
Hjälp
Medlemslista
Regler
Forum
-
Volkswagen Polo
- Polo 6n2 -00 Vilken växellåda ska jag ha?
-Brink-
Ingen VW
Tor 23 maj 2013 22:27
Har tatt på mig jobbet att fixa en Polo med kass låda. Men vilken låda ska jag ha?
Motorn är en 1.6 AKK. 5 växlad.
Passar typ vilken låda som helst?
Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.
jöns
Donator 200
Ingen VW
Tis 18 jun 2013 15:00
Tror det kan vara svårt att hitta en bra låda till dem då de verkar rasa på löpande band.
Om du inte redan hittat en vilket du förhoppningsvis redan gjort. Det är ju ändå ett tag sedan.
Clio Sport 2,0 16v -01
-Brink-
Ingen VW
Tis 18 jun 2013 17:16
jöns skrev:
Tror det kan vara svårt att hitta en bra låda till dem då de verkar rasa på löpande band.
Om du inte redan hittat en vilket du förhoppningsvis redan gjort. Det är ju ändå ett tag sedan.
Tack för svaret! Men lådan är inte kass. Det är urtrampningslagret som är duktigt kass
Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.
jöns
Donator 200
Ingen VW
Tis 18 jun 2013 20:27
Ah, om du vill så får du gärna ta lite bilder på det och lägga it så kan jag kika å det när jag ska byta mitt
???
Clio Sport 2,0 16v -01
-Brink-
Ingen VW
Tis 18 jun 2013 21:24
jöns skrev:
Ah, om du vill så får du gärna ta lite bilder på det och lägga it så kan jag kika å det när jag ska byta mitt
???
Självklart
jöns
Donator 200
Ingen VW
Mån 17 feb 2014 8:03
Hur gick det?
Clio Sport 2,0 16v -01
-Brink-
Ingen VW
Mån 17 feb 2014 11:51
jöns skrev:
Hur gick det?
Blev aldrig bytat
Inte min bil. Har inte hört av dom igen.
Forumet för oss som älskar Volkswagen