Har nyligen köpt en Polo TSI 90 masters 2013 med mobiltelefonförberedelse. inne i bilen sitter en liten svart hållare där man kan stoppa i en paring adapter. Måste man ha en sådan? När jag läst runt lite så verkar det vara olika meningar kring det. inte ens VW själva kunde ge något bra svar.
Jag har testat att söka efter bilen i telefonen men händer inget. så som det stod i manualen skulle man hitta en meny via tripmätarknapparna för bluetooth så att man kan söka efter telefonen i bilen, men någon sådan meny finns inte i min bil. Om, man behöver en adapter vilken skall man ha då? den lilla paring adaptern med 2 knappar eller ska man ha den som har en lite touch display? ska tillägga att radion är rcd 310
Telefonen är en Samsung Galaxy S5 men jag vill inte ha någon hållare i bilen just för den modellen då jag byter telefon ca 1 gång / år http://www.volkswagen-accessories.ie/bluetooth_pairing_adapter5 en sådan har jag beställt nu så vi får se om det funkar med denna
Gnuet tyvärr gjorde jag det 1555 pecetas fick jag hosta upp för en liten liten dosa. Men! det var värt det alla gånger för det är så överlägset när man ska snacka i telefon och funkar klockrent när man spelar musik