Forum - Volkswagen Polo - Vindruta till polo

Izzy
Golf 5 1.6 Ort: Finland
Lör 25 apr 2015 20:02 Svara med citat
Hej på er. Jag skulle gärna vilja veta om någon av er vet vad det ungefär kostar att få vindrutan Bytt. Någon idiot hade kastat in en stor sten bumling genom min lillasysters polos fönster. Jag vet ju inte hur hon har det med försäkringar och så, men om någon kunde berätta nåt ditåt skulle det vara trevligt Smile
r o l l e
Ingen VW Ort: Stockholm
Sön 26 apr 2015 0:27 Svara med citat
Izzy skrev:
Hej på er. Jag skulle gärna vilja veta om någon av er vet vad det ungefär kostar att få vindrutan Bytt. Någon idiot hade kastat in en stor sten bumling genom min lillasysters polos fönster. Jag vet ju inte hur hon har det med försäkringar och så, men om någon kunde berätta nåt ditåt skulle det vara trevligt Smile

Mellan ingenting och ett bra gäng tusenlappar.

Men en bra början är att kolla upp vad som gäller i försäkringsväg, nästa bra sak om nu ingen försäkring gäller och du hoppas någon här ska kunna ge lite vettig information är ju att skriva VAD det är för bil.

Polo har tillverkats sedan sjuttiotalet och tillverkas fortfarande, det finns en möjlighet att det kan vara helt olika pris på delar och arbeten då bilarna även har förändrats genom åren.
Hade det varit en Trabant hade det varit enklare...
Izzy
Golf 5 1.6 Ort: Finland
Sön 26 apr 2015 11:12 Svara med citat
Tja, tack för svaret ! Wink

IzzyMakesyouDizzy