Har nyligen köpt mig en Polo och skulle behöva byta koppling på den.
Kopplingen har jag redan i handen så nu skulle jag behöva en verkstad eller någon som har tid över för att fixa det, självklart mot ersättning
När? Helst igår!
Detta gäller då inom Stockholmsområdet med omnejd som Uppsala osv.
Själv så har jag inget centreringsverktyg eller verkstad tillgänlig här i Stockholm då jag nyligen har flyttat hit pga. jobb annars så skulle jag å farsan fixat det uppe i norrland.
Är gärna med och ger moraliskt stöd och lär mig mer om Polo's.
Förresten så är jag född Tysk och kommer så småningom ge bidrag i eran länksamling om vart ni kan köpa era delar i Tyskland då jag själv köpte min kopplingssats för 820:- på Wagner Autoteile.
Så om ni behöver hjälp med översättninger eller liknande från/till Tyska så finns jag där.
polomannen Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm
Lör 13 jun 2015 13:46
Jag kan hjälpa dej efter midsommar.
Vart i sthlm finns du..???
Det låter alldeles utmärkt, tyvärr så kommer jag att åka upp till Norrland just då och skulle helst vilja haft det fixat innan dess så jag fixar det nog hemma.
Men däremot skulle jag gärna vilja ha haft kamremmen bytt också då förra ägaren inte hitta pappren på att det hade gjorts men "lovade" att det hade gjorts och det litar jag inte på för 5 öre, vilket jag känner kan vänta tills efter midsommar så är du sugen så får du gärna hjälpa mig med det helgen efter midsommar.
Självklart här också mot ersättning, måste bara kolla vart jag ska beställa då posten i Tyskland strejkar för tillfället så det är lite osäkert om och när det kommer fram samt att farsan har kollat runt och det verkar kosta lika mycket här som i Tyskland.
Förresten så finns jag i Abrahamsberg.
polomannen Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm
Sön 14 jun 2015 9:00
Ett tips bara till dej.
Glöm inte hylsan till urtrampnings lagret den måste också bytas på samma gång finns på VAG.
Kan hjälpa dej med det andra också
Skicka pm med ditt nummer så återkommer jag.